10:07 Tröt:(

Godmorgon bloggen.hur har ni haft de ? jag mår själv sådär..är lite tröt men bättre än igår iallafall måde skit dåligt igår hade ont o tyggen o magen..men idag känner jag mig bara tröt vet inte varför jag vakna så tidigt.startade daran direkt när jag väkna (klockan 7 på morgonen)
men idag ska jag inte gör mycke vill bara ta de lungt kanske går jag ut senare vet inte än.måste plugga också gjorde aldrig de igår..ska nog till Linn hon får hjälpa mig med plugget.Om de funkar för henne
men så ni vet jag kommer att blogga vanligt jag kommer bara skriva vad jag har gjort och ska göra men nästa vecka kommer de se helt annat! jag kommer att lägga ut nya saker.Dagen outfits & musik video& Dagens tips & kändisskvaller och självklart kommer jag också  blogga om mina vardagar! men om ni undrar varför jag inte kan göra de redan idag eller imon..-sry kan inte har mycket o göra och är lite tröt dem dagarna från min rygg! så jag orkar inte med de just nu.. men ni får ha de bra! puss;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0