Skooolan<33

Heej alla idaaag vaknade jag vid 8 tog på mig va klar typ 8:30 sen stack jag till fofo och gessica o aseel båda gessica o aseel va nte i skolan så jag o fofo gick själva diit:) sen träffade jag Hanna va med henne hela dagen i skolan typ ´´vi hade såå Trååkigt klassen  på lunsch rasten gick vi ut bakom skolan typ (NYYYAAA SKOL GÅRDEN=P) vi toog någraa bilder på oss sen stack vi in i klassen vid 2 slutade jag gick ut och träffade Fofo efter åkte vi heeem=) på väg hem träffade vi rozan vi snackade lite gick in i affären och köpte godis efter va jag tvungen o gå hem! (19:10) nu e jag hemma kom nyss hem vat ute och köpt lite grejer! har typ inget oo göraaa e såå hungriig ska äta snart har fastat hela dan e så jävla trööööt!-.- orkar nte vänta tvåå timaaarr!
kram/Marwaaafreshhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0