Gratisbio.se♥

Heej bloggen nu ska jag Berätta en sak till er!
Jaaag blev så nyfiken på gratisbio.se
jag visste tyvärr inte vad de var för hemsida men just nu jaa de klart jag vet!! ♥♥ snälla mina läsare,ni måste ta ett besök till gratisbio.se ni knske inte tycker om den från första besöket men besök gärna dena hemsidan några gånger då får ni se hur bra den är! och du får ett bra belöning.
         

Hur ska jag göra i Gratisbio för att få bra belöning?

(1)Bli medlem.viktigt och veta när man blir medlem ...lämna falska personuppgifter (Det är strängt förbjudet att utge sig för någon annan.)

(2)
spela spel,för att kunna samla mer poäng! eller skicka erbjudande till dina
 vänner om Gratisbio.

(3)
besök andra hemsidor och bli medlem de hjälper dig och att samla poäng (:

övrigt :
om du har en egen blogg kan du skriva ett inlägg om GratisBio som jag gör nu!. Då får du mellan 5-1000 poäng och du är samt med och tävlar om ett presentkort värde 500kr hos Nelly (:

Gör de nu!♥♥
Bli medlem på GratisBio genom mig och få 75 välkomspoäng! Klicka HÄR för att bli medlem.


Till vilka butiker kan jag få presentkort?
Du kan hämta ut presentkort i över 90 butiker på GratisBio! Du kan välja presentkort som Kläder, Skönhet, Leksaker, Mat, Resor, Inredning, Elektronik osv...en av dom butikerna är H&M, gina tricot, Kicks och mer! :D

Skriv om oss och tjäna poäng + vinn shopping hos Nelly


Kommentarer
Postat av: zahra

heej!!

Frågestund i min blogg^^

Fråga gärnaa!! ^^

/puss hej!

2009-12-12 @ 22:42:47
URL: http://zaahraas.blogg.se/
Postat av: Lolle

svar: min dag har varit toppen :)

hur har din dag varit då?

2009-12-13 @ 20:42:35
URL: http://lollleee.blogg.se/
Postat av: Ness

allt bra :D ?

2009-12-13 @ 20:53:54
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

hej :)

jo jag har haft en bra dag du då ?

2009-12-13 @ 20:57:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0