Dålig jag är alltsååå!

Asså jag känner miiig helt trög tjej,jag hinner inte göra nåntiiing alls!igår somnade jag vid 2 på nattten helt sjuk! och jag måste vara vaken klockan 6 på morgonen så jag hinner fixa miiig...men jag hinner knappt göra de! jag vaknade idaag halv åttaaaa (galet)men ändåå så hade jag tur bussen kom sen! och just nu har jag såå jävligt massa plugg jag måste göra och tänk er jag gör läxorna nu-.- jag måste gå lägga mig men jag kmr ändå lägga mig helt sen eftersom klockan är just nu 9 och jag har inte ens börjat plugga! och jag kmr säker hålla på med plugget i ungefär två timmar! ahh jag är helt död! men ni får ha de bra jag kmr lämna bättre inlägg ! bara jag hinner med allting:S

pusspuss/Godnatt^^

Dagensss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0