förlåååt

förlåååt alla!!!alltså jag känner mig riktigt borta från blogg jag har faktis inte bloggat i länge nu hahaha jag lever jag e inte död!! men vat så upptagen jag gör massa jag kmr inte blogga så mkt just idag och imon men fråne med helgen ska jag blogga mer och fixa till den mer oxååå=)♥
jag kmr inte svara på kommentarer just nu jag hinner inte förlåååt:(
de är mer än 40 komentarer över allt så jag måste hinna svarar med ett riktigt svar och de kommer jag göra imon eller på helgen Åh jag vet de är dåligt av mig men så blir de :s
jaaaa! idaag vaknade jag klockan 6 eller klockan väckte mig jag la på och fortsätte sova hihihi! men tur jag vaknade klockan 7 då hade jag bara 25 minuter typ på mig sen måste jag åka ner till bussen eller gå ner till bussen!♥♥☺ men ajaa vi hörs efter jag LOVAR ER hihih jag kmr att kunna lägga bilder på mina outfit men som sakt jag fixar allt på helgen har massa med plugg den veckan juwwh-.-!

många pussar
♣○◘•☻♥Marwafreshh♥♦♣○◘•☻


Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

hejhej!

fin blogg!

2009-11-04 @ 19:28:08
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/
Postat av: zohre

gör bättre blogg jag vill inte vara dum men den är ful!!!! blad???svart fult

2009-11-04 @ 20:21:33
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: åh tack så mycket du! ;D.

Förlåt för sent svar (a)

2009-11-07 @ 00:30:19
URL: http://byellen.se/
Postat av: carroo

inte så mkt sjd?:)

2009-11-07 @ 16:11:54
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0