Förlåt för jag update så dåligt :s

hellow alla fötlåt för jag update dåligt...men ag har varit så himla tröt och vat sjuk men jag hade ändååå så jävligt mkt o göra! men jag kmr förbättre mig kanske redena idaa haha :P igåårvar jag i cosmonova gud de var sjukt roligt :D jag kom hem så sent så jag hann inte göra så mkt jag käka och läste en bok och sov , de var inte så mkt juuh`?men idaag gick nte jag heller till skolan har tid hos läkaren -.-
sen måsteee jaag plugga assa värkliiiggeen plugga meen såå kul att jag kmr byta rum jag kommer inte sova mer med min bror ska sova helt själv igen...jag hatar när jag är med nån i samma rum visst är det så tråkigt ?:)
men nu måste jag göra mkt annat ska käka frukost och städa sen ut till läkareeen -.- ojeee och måste plugga efter för då ska jag dra till skolan imon :D <333


Kommentarer
Postat av: emmma

fin blogg du;)<3

2009-11-23 @ 13:26:47
URL: http://baraemmmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0