inte ALLS en rolig dag! :(((

Heej alla Bloggläsare!
idag är de en av minaa
säämmmssttaaa dagar! Jag mådde lite för dåligt igår kväll hadde huvudVärk ! jag hatar de som fan! och idaag så vaknade jag helt pigg och helt Glad tjej iallafall! men efter de så var allt SÄMST! jag fick huvudvärk igen  jag typ inte orkar med nååt men de som är Bäst att jag e inte förskild eller har feber! jag har bara väsrta huvudvärken Ahh! den dagen har varit å jävligt långFör mig jag vet faktis inte varför ,jag slutade ändå halv fyra som jag brukar! men de känns ändåå sååå långtDag för mig! men de jag måste gör nu att bara ta de lungt och försöker slappna av  (: men Aja jG ska berätttaaa om min dag idag!
jag vaknade helt pigg tjej klockan 6 jag har inte försovit mig som jag brukar för jag sov igår vid 10 på kvällen de är ju mkt bättre än de jag gjorde förrut oiee! (jag brukade sova klockan två eller ett på kvällen och måste stigga upp vid 6)
de är ju mkt bättre om man är vaken för tidigt och ite försoveeer siiig! hehhehe :**
men aaaa!jag va i skolan har haft de lite kul med Zöhre och va lite med Zeinab de ba för jag försöker glömma att jag har huvudVäääsrk! :s  men jag kom hem vid halv fem jag byte om och hade myssKläder! hihi^^ sen så ville jag ut jag orkadeinte va hemma för jag ville ba ut och få friskluft jag mådde värkligen dåligt :(((
men jag kom hem nyss köpte lite mys kläder
(stickade tröjor) från Gina =)   Men en Kul sak jag ska göra nu att jag kmr kunna svara på ALLA kommentarer visst är jag snäll ? :PPP haha men ni får ha de bra puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

javisst är det det! Jätte snällt, uppskattar det :)

2009-11-18 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0