jag hann lite ändå! ^^

Så nu hann jag ändå skriva lite i bloggen för idag och svarat lite på kommentarer men tyvärr hinner jag inte mer för idag jag behöver sova :P klockan är tvåå snart här i allafall i finland hehe :D jag kmr i alla fall med grymma inlägg imon jag har massa med och vissa till er (bilder,grymma inlägg,roliga inlägg,) hehe men de kmr ändåå va kull dag för mig hoppas jag hinner då!
men imoon så sticker jag ut och se folket här i finland och shoppa fin (om de har nåt fin jah!) men på stisdaMorgoooon så  måste jag var vaaken vid 5 på morgonen för att hinna till  bigggaa båtennnn som tar mig hem till stockholm! de kmr oxåå va kul hoppas jag där hemma eller de är ju alltid kul hemma hahahahaa

ni får de ha de bra förlåt för jag svarade på visa kommentarer och inte  på alla men så får de bli :/ livet e orättvis hihi


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack det är fint. Vad händer idag då? Kram /M

2009-11-30 @ 09:35:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: jag älskar språket! ^^ är själv halvfinsk ^^

2009-11-30 @ 09:49:26
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0