Trööt!♥

Aww!jag är så himmlaaa tröt! vet nte varför meen Mmm...kom nyss hem vaaat i skolan hade matte prov de va inte så svårt som jag trodde-.- hihi^^ de va lätt ;) men jut nu gör jag inget ska typ kolla på tv och mysssGrej! jag orkar knappt plugga idaah!Men min Lilla ZÖHRE KOM INTE IDAAAG TILL SKOLAN,,SÅ JAG HADE HEEELT TRÅKIIIGGGT UTAAN HENNE HEHEHEHEH;P jag brukar ha meeest roliiiigt meed hne i daa hade jag vanlig lektion sen blev de slöööjd jag tyycktee att daagn va rääättt lång nte vet jag vrf x) jag skulle typ till vällingby idaa -.- men när jag kom hem så sa mamma att de inte går =/ men imooon måste jaag tagga diitt!!!!
Min outfiiit!
Grön lång linne från Zara
svart Mjuk kofte från Gina tricot
Gröna liggings från Gina tricot
svart skin jacka från: HM
helSvarta skor Från Hm☺
♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: zöhre

jag älskling jag var inte i skolan ida pga tandläkare dom borra min tand

2009-10-20 @ 18:21:21
Postat av: jaag

hahhaha jaag vetXD saknaar diig du måste till skolan imooon!:P

2009-10-20 @ 18:41:08
URL: http://marwafreshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0