Jaaa!

shuuu
Assåå synd om miiig faktiiiis hann aldrig blogga jag Förlååter mkt:s men de fredag idaaag brukar blogga mest daa!
sooom sakt ramadaaan e på väg och taa slut Äntligen på månad är jag ledig och på tisadg meed såå blir de typ 4 daar lördag,söndag.måndag,tisdag dåååå de är id i söndan lr månadg vet nte faktis x)  ska försöka blogga mkt för jag har variit dåligt på att blogga
för har haft mycket att plugga med och gjort mkt annat

men ajaaa!just nu gör jaag typ inget kollar på film fixar bloggen och inget merXD skaa ladda ner bilder bara jag hittar min mobils sladdddd dåå kommer de biiilder in i bloggen men hittar ej de-.-


Kommentarer
Postat av: zöhre

du pluggar men ingen resultat . vi ses i skolan gumman jag ville att du ser att jag är och tittar på din blogg .(jag ska kommentera ok)

2009-09-20 @ 11:37:15
Postat av: zöhre

kan jag få din nummer ?

2009-09-21 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0