NamNamNam

Tjena alltbra.Broshan fyller år idag de darför jag har varit så upptagen men igår var jag bjuden på en middag hon en kompis,efter de gick jag o träffa Gessica vi var ut typp två timmar sen tagga vi hem till henne jag var där tyo en havtimme vi vusringde HAHAH men de visste direkt vem vi va-.- sen skulle vi bus ringa igen men mamma va ute och vänta på mig och jag ville inte att gessica skulle ringa utan mig XD men aja idag vakna jag på morgonen helt Morgon tröt jag gick ola mig igen i typo 15 minuter sen städade jag lite.och nu har jag precis ätit klar lilla bror och store bror stack till Hässelby och köpte pizzaaah! jag käka halva pitzzan HAHAH MEN drack mycke fanta så blev snabb määät! nu ska jag byta om och sen ska jag till giessica och lämna hennes jacka för jag frös igår kväll och lånade hennes hahahaha,efter de ska jag till en annan kusin och sova över! ;) vi får se vad som händer sen men aja ha de braaaaaaaaaaa! PUSSSY



Kommentarer
Postat av: iiissa♥

är det du på bilden?^^



ha en bra kväll btw♥

2010-04-16 @ 21:16:40
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0