Skolan imon!<3

Kom precis hem har varit ute vid 2 tills nu.var med Gessica vi var ute kanska länge sen tagga vi hem till henne för fofo behövde hjälp med hennes blogg vi satt och designa hennes blogg i typ två timmar HAHAHA tills hon hittar en bra headern som hon ville ha men ändå är den inte så riktigt klar nu.för jag var tvungen och gå hem jag lova mamma och komma tidigare än de jag brukar jag kom hem tog ut mina matte pappaer (matte bråk) sen stack jag till Linn vi plugga tsms hon hjälpte mig myckeee! så nu har jag fåt lite igång med bråket och typ sannolikhet..så ni vet mitt lov är slut imon börjar jag skola känner mig tröt på de! ingen fick påminna mig om skolan HAHHA men måste nu käka lite är sugen på nåt vet inte vad-.- ska ta ut mina kläder med för jag orkar aldrig fixa de på morgonen måste alltid ta ut dem på kvällarna jag kanske ska ta på mig fofos rasta tröja vi byte idag hon tog min rasta tröja så tog jag hennes..hennes e såå fin (a) eller så kanske ska jag ha grön linna svart leggings och svart mjuk kofta HMMM SKA JAG? haha venne vi får se jalla orkar inte skriva mer PUSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0