202010..16:53

Goddaag bloggen hur har ni haft de? jag har haft en skitt konstig dag idaag-.- de var roligt o konstigt de gick ass snabbt.. ba för inte zöhree va i skolan :P
Gud vad dålig jag har blivit på blogga jag får knappt några läsare måste kommentera andras bloggar och tipsa mer så jag får meraa läsaree ;) men hur ska de gå till?:S när jag inte har lust o sitta varje dag o kommentera och tipsa näää-.- orkar ej de får va så som de är tills jag känner mig att jag måstee blogga bättre för just nu känns de inte som  att jag måste :) men idaag såfick vi nya papper och skriva vad vi vill göra på torsadag eftersom de idrottsdagen;D jag valde bowling,skidor,Klättring men jaag fick BOWLING hahaha alla vi tjejer i våra klass utan 2 fick bowling fan de känns bäst! och va tsms ;PP
men nu måste jag byta om har inte gjort de än och sen ska jag till en kompis o lämna en sak typ kompis! hatar henne som fan,hon e irettteraad människa XD glömde säga tt hon är OMOGEN FAAN´´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0