Dagens tips och Frågor

Monki




Dagens Tips är från Monki allt deta kmr från monki ;) riktigt skön outfits'till sommar
inte riktigt färgGlada kläder men lungafärger
klänningen: 350:-
jackan: 500:-
väska/bag: 180:-
scharf: 150:-
skor: 200:-


Dagens frågor!
har du försorat läpparna ?
neej! jag är dum är nöjd med minaaa läppar hihi
men vill göra percing i tuunnggaaan fan ;( fast får inte

Är du fortfarande vän med Zöhre ?

Jaa! jag är fortfarande vän med zöhre men tyvärr är vi inte lika tagitaaaa som förut..ni förstår ju vad jag menar men älskar henne som förr och nu! jag byter tyvärr inte bästis hon är min bästis för alltid men vi ska va som förut eftersom de hade hänt små bråk.jag tänker tyvärr inte ta upp de här i bloggen de privat :)

Är du nöjd med din blogg nu ?
jaa faktis jag är så nöööjjdd nu men min underbaraaaa lärare tycker min gamla e finnare för de var lite rosa på o ni vet ju att min favorit färg e oxååå rosa ;P men jag kmr nån gång ändra min header och ska kankse ha rosa men heheheh

kännar du pengar för bloggen ?
neej sry gör inte de.. kanske sen vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja då allt är bra med mej ;D själv då? :) <3

2010-02-27 @ 20:53:23
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Mohanad Alaany

Jag önskar er den vackraste och lyckligaste gånger och jag önskar er en skön år; Jag skriver ärligt misstag, men de betydelser :) kol sana wenty tayba marwa

2010-02-27 @ 21:50:56
URL: http://www.youtube.com/watch?v=XltSAt9YcZo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0