Godnatt

Nu säger jag Godnatt ska kolla på tv en stund och gå o lägga mig,imon ska vi kolla på film typ hela dagen jag hoppas de! ;D
men tråkigastee är nu :s de massa med trafik vi missar alltid typ 3 första lektionerna de är roligt att missa hahaha:D men inte roligt o sitta i bilen typ i två timmar tills man e framme till skolan-.-men imon ska jag träffa Lollan o kanske saly, men saly kmr inte nog jag träffa hon måste va hemma hela dan med hnes lilla syrra! ;PHAHAHAH stackarrsss diig saly! men lollan kmr hon att döda mig helto håålleeet om hon inte träffar mig!jag har lovat o träffa henne för typ en vecka sen men jag hinner inte..jag hoppas att jag hinner o träffaaa dumisen lollo imon hähähähäh..
ni får ha de braa kväll sötisaaar puss&puss
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0