Godnatt

Heej bloggen ska sova nu typ är värkligen tröt!-.-
har varit hemma hela dan har haftt kitt tråkigt :( men aja,jag har inte gjort mkt idaa, varit i skolan hafft kul jag o Esma sitter inte riktigt bra tsms, vi snackar 24/7 HAHA hon garvar på allting,så jag skrattar på henne..o alla andra i klassen tycker att vi stör! :D
 så hon fick byta plats typ 2 gånger XDjag vet att jag inte svarar på kommentarer asa jag har knappt lust men bloggen-.- de bra ju att jag skriver inlägg ist för att ta borrt hella mitt äckliga blogg,den har blivit as tråkigt jag vet..
men idag så är de 26 dagar tills jag fyller år :D jag fyller den 27 feb ;)
från idaaag ska jag räknaa dagar ni kommer  se hur jag räknar kolla längs ner ;))

så ska de se ut varjee dag ;)

Kommentarer
Postat av: rami

Var med i headertävlingen så kan du vinna en header :)

2010-02-02 @ 07:40:46
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0