Lördag 12:32

Goddag! klockan e halv ett typ,har precis städat just nu sitter jag o kollar på tv,de finns inget o kolla på allt e tråkigt-.-
Om en timme eller nåt'sånt kommer kusinen,jag vill ut till välingby :D men tror inte de kmr funka ;(
Imon är de ALLA HJÄRTANS DAG wiiii :D:Dkommer blii sååå roligt ,jag kommer säkert berätta allt som kommer hända. om de går ;O iförra igår stack jag t stan köpte några tröjor o smycke..jag hittade precis de jag ville ;)idaag ska jag kankse köpa den luvtröjan som jag bloggade om som är från Gina jag vill värkligen ha den!!!!!
Nästa Lördag Fyller jag åår ^^Jag längtaar som fan!
måste äta har inte ens ätit frukossst ///PUSSS


Kommentarer
Postat av: caroline

glad alla hjärtans dag på dig också!! =) jag låg bakis på soffan hela dagen, hehe.

2010-02-15 @ 08:04:59
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson - 16 år och flyttat hemifrån

sv: tack så mycket! ja de är finfint själv?

2010-02-15 @ 19:32:14
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0