Onsdaag!

En konstig onsdag,vakna 7 men tänkte vakna vid 6 för skulle hinna fixa mig..hann inte så mkt :/ men nu sitter jag och lyssnar o chattar...har ass tråkiggt Men imoon kommer de vaa ASS KUl:D skaa bowlaa kommer bli skitt kul assa ba för alla tjejer e tsms annars skulle de vaa boring + boring HAHAJAG SATT OCH FUNDERA VAD JAG SKULLE HA PÅ MIG IMON ååhh vet inte fortfarande om jag ska ha avslaaappnade kläder elller mina vanliga kläder men jag tror jag taggar imon med big jeans linne och luvtröja annrs de knass kan inte va avslappnad  om jag har mina vanliga kläder för jag känner mig konstiigt,men ajaa kanske lämmnar bilder vet inte ,ahh vem vet heheheh ;)
men är inne i msn,skriv nåt om de är NÅGOT!

Ni som är inte är araber behöver kanske inte kolla lr lyssna


Kommentarer
Postat av: Ali - Alawy.m

tunga videon len vart skaffa du de??

2010-02-05 @ 21:16:14
Postat av: Ali - Alawy.m

tunga videon len vart skaffa du de??

2010-02-05 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0