Torsdag Fredag Lördag

Heej allt bra? saknatmig va ;Ohar inte bloggat i tre dar ska berätta allt jag mins under dom tre dagarna ,Pp torsdag åkte vi till Bowling och bowlade de var as kul:P vi bowlade i typ en timma och nånting sen gick vi och kollade runt hela city sen satt vi och åt,,jag och några kompisar tankade ett kortså man kunde spelaa massa med spel ;O men de var nte jag som tanka de var Zöhre,efter de var vi suuuggnnaa på GODIS jag och zöhree är alltid de HAHAH vi köpte godis sen var vi tvungaaa och åka tillbacka till skolan,vi satt i bussen i typ en hel timme förvåra lärarekörde hem till henne och skulle hämta nåt..assa vi satt och gjordee MAASSAAA i bussen först hade vi på musik dansa och så ,sen sminkadee vi oss fast tog boort de efteer sååg utt äkliiggaa HAHA vi tog massa med bilder jag laddar dem sen;P vi bussRingdee haha skitt mångaa vi ringde till jag e säckert att de blev rätt iretterraaad hähähäh Esma är bäst o bussringaa hon låtsades som hon var POLIS dom gick på de HEHEHE gaalet kull!! Närvi var på väg så skrek vårnalärare som kör oss till skolan och så :JAG SER INGET !! OMG alla började skrika vii var skitt rädaa de snöade om fan så hon kunde inte se när honkörde -.- men de gick över :)

igår 
var de Fredag vi slutade tidiiggt bästaa haha de va as konstig daag jag fattar inte varför de gick snabbt oxååå vi fick massa med nya saker som vi skulle möblera om för klassen,vi möblerade om lite sen stacka jag och ali o zöhre till centrum o köptee lite  vi vaar så sena för matenvi han äta i 4 minuter HAHA sen var de typ matte prov de gick braa är STOLT assa tänk er tre prov på tre ämne på EN DAG de vaar läät eftersom jag han tränna lite ;P

Men idag är de Lördag han inte göra mkt vakna för typ en timme ska ättaaahhh sen kolla på tv och dra till en kompis som jag ska vara med helllaaa dan  stroort saknad  ;)jag bloggar lite senare när jag har hunit göra nånting eftersom jag inte har gjort nåt bara sutit vid data ;P
massa med kraaaammm & pussar


Kommentarer
Postat av: Li<3

hej jodå själv :) ?



kram

2010-02-06 @ 11:00:45
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar;Kanon :) själv?

2010-02-06 @ 12:03:35
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Nanna

sv. jo det e grymt bra tack sj?



fin blogg btw! :D

2010-02-06 @ 15:23:52
URL: http://justnanna.blogg.se/
Postat av: filippa

hej :)

japp allt är bra ;D

fin blogg :)

kram<3

2010-02-06 @ 23:00:14
URL: http://filippaz.webblogg.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: hejhej. allt är fint, sj? :)

2010-02-07 @ 01:00:38
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0