ÄNTLIGEN!!

Jag blirr fan ireeetteeeraad på dena blogg.se!!
fan jag har försökt o logga in i typ en halv timme och de funkar INTE-.-
men ohh skitt i jag är inloggad nu :D
kom hem nyss från stan,shoppat o ätit (: just nu vill jag baara ligga o sovaa kankse aldrig vakna igen!! har så ont i ryggen o huve äntligeen är de lungt här hemma hos mig mina kusiner stack hem idag på morgonen och de var två familjer men BAARRRNNN alltsåå de har varit en bra helg men kanske inte sååå mysiigt :/men måste ta de lungt just nu ,jag tänkte inte göraa nåt faktis kankse sitta o klickkaa vit internäääättt eller gå o sova :DD
ville skriva allt som jag har shoppat för januari jag kommer skriva varje månad en lista på månads'shop ett braa tips ;) så här ser min månad

Månads'shopp
svart:kavaj
ljus rosa: kort kjol
två jeans,grå och blå
två:luv tröjor terkåås och vit
bruna:uggs
brun:jacka
gucci:väska
svart big: halsduk
två myyysss:strumpor
två:shortor
vit:tunik
3:tröjor
svart:glitter väst
brun:halsduk
2:topp
6:tryck linnor
3:armband
1 svart:bälte
mycket annat jag inte kommer ihåg orkar inte kolla i skåpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0