bläääähhh

Godmorgon bloggen har ni soviitt gååått?
 ahh jag har absuuluutt intee sooovit bra...jag sov typ 12 på natten  klockan var 2 på natten fick jag 4 sms ,,jaag bleev skitt gaaleen vill sovaa-.-!! sen efter de typ efter en halv timme när jag försöktee sova så ringde dee assa vilkeen mäännisskkaa äre som ringer i de tiden och med DOLT NR??! sen försökte jag sova och när jag precis laa miitt huve i skitt kuddeen ringde de igeen -vem var de :O joo de var min kompiss Lindaa-.-såå irreettteerraaat jag blev jag sväär jag var nära och kasta ut mig frrån fönstrer men ddeee gick över HAHAHA meen eyy lysnna vid 8 på morgonen kom min broshaa VAAFAAN LÅÅÅT MIGG SOVAA NÅNGÅNNF BRE!! han ba tare lungt har du glömmt att mitt skååp ligger i diit rum eller? sen sov jag en timme mamma gick in i mitt rum då jag vakna igeen assa jaag bleevv sjuk igåår och idaaa-.- men jag vakna precis,,,skicka typ till alla mina kontakteer i min mobil ingen ska ringa eller sms över klockan 12 på natten,,assa visst har jag rätt??
HAHAH nu jag göör fan ingen måstee käka frukos klockan e 11:29 och jag har intee stopppaat nååt ii miiittt mun :P idaaa ska jag ut och träffa gessii hoppas jag kmr hinna träffa henne annarss de knaaassss måste se henne nån gång ;)
jaag hoppas att jag hinner med att städa mitt rumoch vårdags rummeet i en timme annarss kan jag ntee tagga fan ditt  till ff :) assa de en ställee ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0