Dagens

Jag älskar svart såå jävligt mkt hahaha ,men jag tänkte tipsa er eyy litet tips ;) så här brukar jag se ut bara på helgernaa och iblaand skolaan,,men annars är de bara sköönnheett HAHA dåå menar jag lite bag linne och leggings och uggs ;) halsduk bär jag alltiidd  massa med ringar brukar jaag haa riktiig skköönt jag diggeer mig själv på helgerna hahaha


Så här brukar mina outfits se ut när de gäller skolan :) jag älskar långa linnor bara när de är mjuka och skönaa annars blaaa HAHAH halsduk bär jag typ alltid när de gäller vinter ja! och uggs brukar jag ha annars har jag sköna convers som tillhör vindern med..väskaaa..jo jag brukaar ha biigaaa vässkooor hahaaha och då gäller inte de alltid skin väskor annat med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0