Godmorgon 10:10

Godmorgon bloggen har ni bra morgon?=) jaag känner mig piggg<33
idag ska jag till stan och träffa zöhre och hennes syster ,zöhre behöveer en nyy jacka,och de ska vi köpa idaag...igår skulle jag träffa gesssi men de gick inte mamma var inte hemma så jag var tvungen och stanna hemma :/ men om jag inte kommer sent från stan så varför inte? då kommer jag och gessi träffa ,jag sakknnaar henne HAHA   ,igår satt jag typ hela kvällen och svar på era kommentarer gamla och nya ,,men tvärr jag han inte gå längs ner och svara på era gamla typ i slutet av årets kommentar jag får kanske göra de idag :) om en liten stund ska jag till saly och hämta mina grejoor har glömmt massa hos henne,,och min tjcoookaaa halsduuuk måstee ha den idaag :D men ha en bra dag puss puss


Kommentarer
Postat av: chooko

SV: tack detsamma! De är bara bra sj dah:)

2010-01-05 @ 13:15:38
URL: http://chooko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0