heelloww

kom nyss hem från stan vatt ute med en kompis och shoppat :*
HAHAHA assa min kompis e sjukaastee tjejen..jag satt och väntade på henne sen hon stog vänta på mej meed jag stog bakom
jag:saly ja e häär :D
saly:tyssssttt bree jag messar,
jag:men tågeet kmr om någraa minuter
saly:och? jag  vääntaaar på Marwa
jag : assa hur mår du? jag e framför dig HAHAHA
SEEEEN kollade hon upp och slutaa messaa hon ba jahhaa vah? vare Marwa jag snacke med-.- jaag ba du e inte frisk tjej kom nuuu!! :P
först åkte vi till stan seen till hötorgeeet aassaa vilkaa smarta tjejer ?? hötorgeet ligger förre stan men vi försätteee ba till stan ;D jag köpte några linnor jeans och saly köptee som jaag gjordee (tvilliiinggaaar) HAHAHA sen åkte vi till gallerian i hötorget vi gick diirreekt till min hääämmmliiggaaa affääärr där jag köper minaa skorr :) köpte ett par skor för 749:- doom är såå söta ni kommer vääl ihåg att jag skull köpa ett par skor som jag la bild på men aja,,sen saly skulle köpa likaaadana men hon behövdeee 10 kr till hahaha täänk er 10 kr från 730 hahah de var bara 730 hon hade sen fick hon små pengar av mig så de räkte hahaha eyy faktiss en kronaa var över ;) haha vilkeen snååliiss) HAHA gud jaag baa skojar..meen de vara bara chill till maxxx med bruden:)
just nu såå fixaar jag meej kom nyss hem -.- occhh mååsstee lägga undaan allt skräääpp i mitt rum neej lään jag skojar ingaa skräm assa de kläder över allt och städa är inte min grej -elller jo vissa stunder hahaahha
Min

 
Salys


Kommentarer
Postat av: MOLLIE

Förlåt så jätte mycket för sent svar!



Svar: Hejhej! Jag mår bra! Känner mig lite lat bara XD

Själv då? ♥

2010-01-03 @ 19:13:29
URL: http://eillom.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

Sv: jodå, allt är fint med mig ikv, hur är det själv? :)

2010-01-03 @ 22:45:58
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0