Tröööt

Heeejsäääääään!!

seriöösss jag dör snart-.- e helt slut har ingel lust o göra nååt,, plugga typ i 10 min och nu pallar intee jag mer!!! säg tack att jag lämnar ett inläägg..idaag var jag i skolan sen gick jag o gyma i en timma,vid 6 stack jag hem,åt och fixade mig :) vid 7 kom minaaa kompissar :DD vi satt och snacka om allt från himleen till jorden!!
och nu sitter alla i min säng o jag sitter mitten vii BOMBAADEE hella rumeet assa jag kmr slänga ut dom från fönstreeet snart HAHAHA
imooon ska jag till skolan :OO slutaaar ditiigt XD XD äntligeen är de freddaaag,, varje fredag kmr vi sluta 13:25
Hmm!- jaa de är också sent men vadå de är ju bättre än att sluta halv fyra!!
men ajaaa, igåår var jag ute hela dan och shoppa och va med kompisar,köpte nya små saker..och kläder o kläder!!jag vissar dem seen, hittar inte min sladd nu, jaa! som vanligt tappar bort haha ! ufff! orkar intee mer skrivaa för idaag jag döör! HAHA NEE LEEVER KLART-
PUSS PUSS! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0